Sovtajm igen..

Då var en hel natts jobb avklarat. Känns skönt nu när jag sitter hemma på golvet med laptopen i knät och vet att sängen väntar på mig. Ska sova läänge!

Natten har varit kanon, den har bara flugit iväg. Tycker det är så skönt att jobba natt, ingen stress och man har tid att sitta ner en stund med alla man är inne hos. Dessutom fick jag sms-sällskap av Micke fram till 1 och sen skrev Holm (som också jobbar natt) en massa sms mellan 3-6. Då har man att göra, så ingen sömn här inte!

Nu sitter katten occh piper, vet inte vad han vill så det är väl bäst att han får komma med och lägga sig i sängen. Jag tackar inte nej till lite sällskap och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0