Stel som en pinne, golvet fjädrar inte!

Vaknade precis med ett ryck. Tror ni inte att jag hade somnat på golvet framför brasan?! Lite stel i ryggen nu, golvet är inte så mjukt och fjädrande.. Har inte sovit så mycket de senaste nättrena, fredagen bjöd på 3 timmars sömn och lördagsnatten var inte mycket bättre. Alltså har jag rätt att somna lite nu på förkvällen..

I kväll ska jag hämta min syster i värnamo kl 19.45 sen ska jag hämta pizza, möta upp Hampus, åka hem med alla människor och pizzor, kolla på beck, vara lite social och sova! Låter fint va?! Tänkte ringa en sväng till Jonas också, han var visst lite bakfull idag, stackarn! :)

Nu ska jag surfa lite innan jag beställer pizza..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0