Stora framsteg för Madde

Nu är jag hemma tryggt och säkert från förskolan jag vikarierade på idag. Oj oj oj, det har varit fullt ös sen jag kom dit. De har lekt doktor och gett mig sprutor, varit frisörer och dragit i mitt hår samt lekt tafatt och mycket mycket mer.. Trodde inte barnen skulle vilja leka med mig eftersom de aldrig har träffat mig förut, men de var tydligen inga problem. Ska vara där imorgon och kanske på onsdag. Kul, tror jag!

Alla som känner mig något sånär vet att jag har lite förutfattade meningar om barn. Jag gillar egentligen inte barn, små barn alltså. Men nu har jag passat småbarn på en fest och nu varit på fritids och dom är faktiskt inte så himla farliga. Rätt söta och väldigt roliga. Faktiskt! Skulle inte vilja ha några egna men jag kan iallafall tänka mig att passa andras ungar, ett stort steg framåt för Madde! Duktigt..

Nu ska jag bara vila huvudet från allt tjat och skrik. Börjar redan vid halv 8 imorgon så det blir till att vända tillbaka dygnet fort nu. Bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0