Ta vara på allt..

Nu är det strax dags att gå till jobbet, är ombytt och klar! Ska snart snöra på mig skorna och bege mig de 200 meterna till jobbet, skönt att bo såpass nära!

Har ätit 6 rostade mackor med massa smör och ost, hur gott som helst! Äter inte rostade mackor så ofta, gillar inte så vitt bröd, känns bara sött och onyttigt.. Men ibland måste man få unna sig och jag kan alltid unna mig något :) Det har jag inga problem med! Man lever bara en gång, ta vara på det! Ät vad du vill, gör allt som är roligt, leta efter nya upplevelser, lär dig så mycket som bara går, omge dig med underbara vänner, förlåt alla småsaker och bara lev!

Nu är det dags för jobb! Wiiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0