Uppe med tuppen..

Idag blev det en tidig uppstigning, härligt för en gångs skull! Dock är det så himla kallt här hemma så jag höll på att förfrysa på väg mot duschen, men jag tinade upp som väl var..

Har varit uppe på skolan jag ska vika på under några veckor framöver (förhoppningsvis) och ska försöka lägga om mitt schema lite men rektorerna var inte tillgängliga så det får bli ett nytt försök i eftermiddag. Hoppas att allt löser sig, det vore så kul att få långtidsvikariera ett tag :)

Idag vet jag inte vad som står på planeringen, ska åka och handla med mamma tror jag. Tända i brasan så att det blir varmt står högt upp på listan. Laga lite mat och kanske kanske läsa lite på psykologin som jag missade förra året. Kan vara bra att ta tag i den innan det är för sent! Ge mig lite kämparglöd!

Måste fixa lite med Heroma nu, rapportera in mina timmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0