Efterfest, någon?!

Nu är pappas 50års kalas slut och födelsedagen är härmed officiellt över. Härligt! Det har varit en lång kväll eftersom gästerna anlände redan kl 14.00. De fick drink, mat, efterrätt, tårta, kaffe och sprit! Däremellan gick det åt både vin och öl så många var lite mosiga framåt 21-22 tiden.. 

Nu hade jag tänkt att stupa i säng. Har agerat barnvakt åt 2 gullungar, de var söta men tog mycket energi vill jag lova. Kommer att tänka både en och två gånger innan jag skaffar några ungar iallafall.. Men det är inte aktuellt just nu i vilket fall :)

Dessutom har jag proppat i mig god mat och alldeles för mycket chips och ostbågar. Måste nog träna imorgon.. NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0