En härlig dag..

..på jobbet. Eleverna har varit super snälla och allt har flutit på bra. Enda irritationsmomentet är min lilla kanin Harry, han försöker äta upp min sista fina krukväxt. Han är ett hopplöst fall helt enkelt, men söt är han iallafall.

Imorgon ska jag vara hemkunskapslärare och sedan åker jag till värnamo, sover några timmar, och jobbar natt på ålderdomshemmet. Tuff men rolig dag hoppas jag på. Hampus skulle komma förbi en sväng på kvällen innan jobbet också. Har ju inte träffat honom på en vecka så det ska bli kul. Jag gillar att umgås och prata med honom, han är alldeles för snäll.

Jonas är och spelar innebandy nu så han kommer vara helt slut när han kommer tillbaka, tänkte reta honom lite då :P Det är kul!

Dags att kolla igenom alla papper inför lektionen imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0