Jag är inte av rätt virke!

Är lärarvikarie idag, funkar väl rätt så bra. Vet inte om jag kan lära ungarna så mycket men de verkar nöjda iallafall. De får själva välja hur de vill lägga rasterna då blir det minst tjat och för min del så spelar det ju verkligen ingen roll. Slutar nog runt 3 tror jag. Ska äta skolmat också, mums! Detta är samma skola som jag gick på under högstadietiden och maten har alltid varit kanon! Sen får andra säga vad de vill..

Var hos Hampus igår, skruvade dit hans bromsar på Jeepen och tog en lång runda för att testa dem. Kom nog inte hem förrän runt 22.30 så det blev att hoppa direkt i säng. I eftermiddag så ska jag äta pizza med Hampus, Bergkvist och någon mer, det kan säkert bli trevligt! om inte annat så är jag himla sugen på pizza! Gott gott gott!

Nu ska jag snart ha lektion igen. Svenska tror jag närmare bestämt. Undra hur detta ska gå? Jag ska iallafall inte utbilda mig till lärare, den saken är klar!

Kommentarer
Postat av: Petra

ja vill me ha pizza! :(

2009-01-22 @ 12:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0