Jag har inte haft..

..någon ork att uppdatera på länge nu. Men nu sitter jag i Skövde och har det rätt bra. Har varit hos tandläkaren idag, det gick faktiskt bra. Min tandläkare är fantastiskt trevlig,så det känns inte jobbigt att gå dit iallafall..

I lördags hade vi lite förfest här. Erika, Jennie, Gisela, Jönsson och Fredrik va här. Det va kanon roligt och efteråt gick vi till Bogrens och skakade rumpan, precis vad jag behövde. Igår var det en riktig bakfylle dag, jag blir ju inte bakfull direkt men jag gjorde Jonas sällskap i soffan och vi kollade på film precis hela dagen. Dessutom åt vi pizza till kvällsmat så det var riktigt slappt.

Imorgon ska jag jobba som lärarvikare i tyska och svenska/engelska, ska bli roligt. På onsdag ska jag jobba som hemkunskapslärare och sedan ska jag åka till Forsheda för att jobba natt på Soläng. Jobbar natt ons-tors, tors-fre och sön-mån. Kanon bra! Har fått jobba mycket på Soläng nu och jag älskar det. Pensionärerna är mysiga och personalen är underbar, det kan inte bli bättre!

Nu ska jag surfa lite till och fundera på att gå en promenad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0