Jobba, jobba, jobba..

.. både nätter och dagar. Nu är jag iallafall lite ledig fram tills på söndag kl 21. Ska jobba natt på Soläng igen.

Ikväll blir det fest. Ska till Hampus om en stund så får jag åka med honom in till stan. Har varit på bolaget och laddat upp med vin och cider inför kvällen. Det var länge sedan jag drack något så ikväll ska jag slå på stort.. Ha ha, nä det blir nog rätt lugnt. Gillar inte att dricka alltför mycket, man blir bara trött och hängig då..

Pappa fyller 50 år på tisdag så nästa helg är upptagen för då ska vi fira honom. Det blir öppet hus från kl 14 så det är bara att hoppas att någon dyker upp. Jonas ska komma hit :) och syrrans kille Alex kommer också. Det blir nog en hel del folk. Dessutom blir det god mat och trevligt sällskap (jag är ju där..).

Nu måste jag fixa lite kläder inför kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0