Jobfinder!

Yes, nu har jag fått jobb igen. Ska jobba natt på mitt favoritäldreboende. Härligt!

Skulle gärna stanna längre i Skövde, känns som om man slits mellan två städer hela tiden och det är ingen höjdare vill jag lova. Men jobbet får gå framför eftersom jag faktiskt behöver pengarna, så enkelt är det. Men jag kommer snart tillbaka, så skövdeborna behöver inte vara oroliga!

Får börja packa mina väskor igen. Kommer att bli tung last på tåget för jag måste ha med datorn och alla kläder hem igen. Jobbigt att bära till och från tåget också, om man får se det ur ett latmaskperspektiv. Men i natt blir det mys på hemmet, får helt enkelt se fram emot det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0