Madde gör Rent Hus.

Vilken fyndig rubrik va?! Ha ha..

Idag är det städning på gång. Har dammat och dammsugit övervåningen, rengjort en toalett, tvättat 3 maskiner tvätt och strukit allt som var torrt. Skulle kanske börja dammsuga mittenvåningen, men jag tycker så synd om katterna, de är inga stora fan av dammsugaren vill jag lova. Dessutom har jag messat lite med systeryster,så hon får äran att städa källaren. Ett moment som jag slipper iallafall, skönt!

Min stackars katt har varit ute och slagits så han har ett stort sår mitt på örat. Detta äckliga sår varar som bara den och gissa vem som har fått klämma ut allt äckel nu två dagar i rad?! Rätt: Jag! Och han gillar det inte, men det börjar faktiskt se lite bättre ut nu.. Förhoppningsvis vann han fighten och slipper slåss på ett bra tag igen.

Hinner knappt skriva här, det kommer massa sms hela tiden. Trevligt att folk tänker på en :) Ha ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0