Nattjobb och sovdag!

Mmm.. Tack till alla för att ni väntade tills ikväll med att höra av er! Jag behöver verkligen sova efter gårdagens natt. Tack!

Vaknade inte förrän framåt 15, så jag har sovit mina 7 timmar även om det inte skedde på natten. Ska jobba i natt också så hör inte av er förrän efter 14 om ni vill något. :)

Idag har jag inte gjort många knop, sovit, ätit gott och tagit en lång promenad med mamma. Nu sitter jag på golvet framför brasan med datorn i knät och läser bloggar, letar saker och skriver lite på msn. Härligt liv! Dessutom är det många mysiga människor som ringer och vill prata med mig, det värmer i hjärtat när andra tänker på en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0