Oj oj, vilken enorm..

..dataskärm jag sitter framför idag. Eller dataskärm är det ju inte egentligen. Jonas har köpt en 47" LCD Tv som han har kopplat ihop med datorn. Känns konstigt att sitta i soffan med ett tangentbord i knäet och kolla på en stor skärm några meter framför sig.. Det tar nog ett tag att vänja sig vid detta..

Har precis ätit lite och eftersom jag har lagat maten så står Jonas i köket och diskar, härligt! Vad sägs om helstekt kyckling med kokt potatis och äkta gräddsås. Otroligt gott säger jag!

Imorgon är det alltså dags för jobb, tänkte lägga mig tidigt ikväll så att jag är pigg imorgon. Annars orkar jag aldrig med alla elever :)

Nu är det dags att kolla på tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0