Sammanfattning av mig själv.

Sitter framför datorn, har precis ätit en rullemacka med ost, funderar på att ställa mig i duschen, känner mig rätt sliten men är på vansinnigt bra humör. Det sammanfattar mig just nu.

Igår var jag ute hos Hampus. Vi åkte till ljungby och hämtade en ny kamrem till hans L200. Sen skulle vi tvätta motorn, men jag hittade några nyfödda kalvar så han fick tvätta själv.. Så himla ulliga och söta, synd att man själv luktar som en kossa efteråt bara. Men det är ju värt det, 100 gånger om! Fast jag borde verkligen duscha nu så att lukten försvinner..

Idag har jag ingenting planerat. Om jag duschar nu kan jag gå ut till pappa i garaget en sväng och hjälpa honom lite. Dessutom ska jag be Systeryster om en klippning eftersom hon har studiedag idag. Hoppas hon orkar så att jag får ha tuppkam på lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0