Stormvarning!

Tillbaka i Skövde! Yes box. Rivstartade återkomsten med att gå på buggkurs. Otroligt roligt, men fan så svårt! Man ska ju ta så många olika steg och plötsligt får killen för sig att nu ska här snurras.. Då virrvlar Madde iväg som en stormvind och tappar takten, knuffar till ett annat par och trampar någon på fötterna. Hopplöst! Ha ha.. Men roligt!

Jag och Jonas ska öva här hemma i veckan så att vi glänser på dansgolvet nästa vecka. Det var typ 50 pers där (bara ungdomar!) så jag och jonas har inte fått dansa med varandra än. Vet inte hur vi ska överleva veckan :) Om inte annat får jag springar ner några kvarter och öva med Fänriken istället.

Idag har jag inte gjort så mycket, varit en sväng hos tandläkaren. Dom öppnar tidigt här i storstaden så jag skulle vara där redan 07.40, så det blev ingen sovmorgon idag. Sedan har jag dammat, dammsugit, diskat och putsat bordet. Nu är lägenheten i toppskick! Underbart! Resten av dagen ska jag tillbringa framför tv:n eftersom Jonas har skaffat över 200 kanaler att titta på, halleluja! Prisad vare DISCOVERY CHANNEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0