Upptagen.. eller inte!

Jag är verkligen kass på att uppdatera, jag vet! Har inte haft tid, lust osv.. Kanske bli bättre om jag får tillbaka min dator från OnOff någongång, den har varit på lagning i över 3 månader nu. Har bara haft den i ca 1.5 år. Det är riktigt kasst!

Var på fest i lördags, det kanske jag skrev tidigare. I söndags natt så jobbade jag och i måndags sov jag bort nästan hela dagen. Igår fyllde pappa 50 år (GRATTIS!) så vi pyntade husvagnen mamma hade köpt till honom, den såg riktigt mysig ut med lysande hjärtan i fönstret och en ljusslinga ovanpå. Det är ett så kallat "ägg" vi har köpt, en riktigt gammal husvagn och han blev super glad! Sen var vi och käkade på Bambu, mongolisk buffé. Väldigt gott men jag kände mig verkligen som en knubbsäl efteråt.

Idag händer inte så mycket. Tänkte ta en lång promenad. Ska kanske till Hampus i kväll, han ville ha sällskap när han skruvade med bilen. Att vara sällskap är det jag kan allra bäst, har nog svart bälte i det snart.. ha ha.. Imorgon ska jag vara lärarvikarie i Forsheda, hur kul som helst! Lite spännande eftersom jag själv gick i den skolan som liten (har ju inte blivit större sen dess, men väl så mycket klokare.. not!).

Nu blir det en promenad iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0