Softish som få..

Missade att skriva igår, det var en rätt seg dag eftersom jag jobbade natt och en trött Madde glömde att stänga av mobilen och naturligtvis ringer det någon tidigt på morgonen och jag kunde inte somna om. Hopplöst! Men nu har jag sovit många sköna timmar..

Kollade på film igår, Nitro hette den. Fransk bilfilm, rätt okej faktiskt. Är inte helt förtjust i att de pratar franska för jag gillar att stänga av undertexterna och eftersom jag inte kan franska var det en omöjlighet. Men killen i huvudrollen var snygg, det är ju alltid något iallafall :) Tack för sällskapet!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Tänkte tvätta lite kläder, men förutom det så vet jag inte.. Surfa runt lite på nätet kanske.. Bara softa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0