Allt som du gör..

.. kan jag göra bättre! Sug på den du! :)

Har vaknat, stigit upp, ätit middag och nu jäklar är jag på G! 

När jag kom hem i morse efter nattens jobb kände jag mig ovanligt pigg (kan ju beror på att jag sov typ 10 timmar dagen innan..) så jag kom på en brilliant idé; Nu ska här tränas. 
Sagt och gjort.. Jag drog på mig shortsen och en goe tröja. Laddade Mp3:n med lite pumpande musik och snörade på mig skorna. Sen jäklar, vad jag sprang! Oj oj oj.. Inte konstigt att man sittar här och är lite halvöm i benen och speciellt låren.. Ha ha. Men som min kapten i lumpen en gång så klokt sade: Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen! 

Nu får jag nog styra upp något roligt. Jag är på G, är ni..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0