Blåbär is the shit!

Jajemän, då var man på G igen. Försöker vända tillbaka dygnet, vilket är rätt svårt. Somnade inte förrän runt halv 5 i natt och då blir man inte motiverad till att stiga upp till runt 9 vill jag lova. Därför gjorde jag inte det utan låg kvar till 11, göött som köörv (som man säger i Skövde).

Igår hade jag en superkväll. Först var jag och mamma ute och plockade blåbär och sen drog jag till Hampus och såg på när han, Johan och Magnus reparerade rundbalspressen som hade gått sönder (igen..). Sen fick jag åka lite traktor och naturligtvis gosa lite med alla kalvar :) Därefter drog vi in till stan och käkade pizza med Micke, Knoddas och Kårhammer. 

Här har vi min spann med blåbär, den tar lååång tid att fylla!


Ser ni Mamma i skogen?! :)


Nu ska jag rensa lite i några skåp. Kanske ska testa bärplockaren som mamma fick igår av syrran (naturligtvis när vi hade kommit hem och plockat alla bär FÖR HAND! Suck! ha ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0