Dagen i bilder

Det blir dock inte så många bilder eftersom jag efter gårnattens jobb däckade totalt i sängen och inte klev upp förrän efter 16. Illa Madde!

Iallafall.. När jag väl hade klivit upp så messade jag lilla Hampus: Vill du ha sällskap, jag behöver träffa människor i min egen ålder! Man blir ju som en pensionär själv när man har jobbat 6 nätter i sträck på hemmet utan att ha träffa andra än sin familj på dagarna.

Sagt och gjort. Jag hoppade in i coopern och åkte ut till Hånger. Hampus maskin krånglade (en hel del dessutom) så jag fick låna suzukin med alla verktyg och åka ut till honom..

Här är vi på väg från åkern.. Först Magnus med alla balar, sen Hampus med pressen och sist jag i suzukin..



När jag kom hem var det bara att slänga i sig tacosen som mamma hade lagat och åka direkt till jobbet. Nu sitter jag här, lugnt och skönt som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0