En riktigt bra dag!

Sitter på jobbet och har det gott. Har haft en otroligt bra dag faktiskt. Inte gjort så överdrivet mycket men jag har mått bra och det är huvudsaken.

Just nu händer här ingenting. Mitt sällskap har vandrat vidare så nu är det bara sovande pensionärer och jag som befinner sig här. Nice! Har gjort alla mackor, dukat inför frukost, strukit kläder och plockad iordning en pall men saker som någon har ställt i tvättrummet. Duktigt va?!

Idag har jag ägnat mig åt tyg och tråd i mängder. Har sytt klart alla dynor till husvagnen och dessutom nästan alla gardiner. Tyget tog slut så det saknas en gardin och dessutom måste jag köpa lite extra tyg att häfta fast under sofforna så att man slipper se all skit. Imorgon kommer allt att vara färdigt, så skönt! Snyggt kommer det också att bli, stylish! Fick dessutom brev från USA idag, så roligt att få brevväxla lite!

Nu ska jag gå en runda, kanske någon som vill ha lite O´boy?! Om inte annat så vill jag det :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hey! Jag undrar om du kan ta dig en sekund till att gå in här http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 och klicka på den rosa snäckan till höger om bilden. (jag är med i en tävling där man kan vinna en dator) Det hade varit riktigt gulligt av dig!

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna



P.S. Godnatt!

2009-07-08 @ 03:23:30
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0