Håll mig vaken!

Usch.. Natten segar sig framåt, hoppas de resterande 2 timmar och 40 minuterna går riktigt, riktigt fort! Vill sooova!

Jaa.. Ingen bra fantasi idag heller. Hade namnsdag igår så jag åkte en snabbis till stan och köpte wienerbröd till fikat. Mitt hade massa hallon och blåbär på, det var gott. Är dock fortfarande sugen på ett riktigt mastigt glasswienerbröd. Det har inte jag ätit på flera år.. Men det fanns inte några sådana inne på city gross när jag och syrran var där, synd!

Borde egentligen ladda upp lite bilder från Kivik, men jag orkar inte just nu. Skrev dock klart brevet till brevvännen i USA igår så det är postat och förhoppningsvis på väg just i detta ögonblick!

Tack till alla som förgyller min kväll/natt genom att skicka massa sms. Ni är änglar allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0