Hjärnskada?!

Ska gå på min femte, och nästa sista natt, om 2 timmar ungefär.. Fick ett inlägg från brorsan att hjärnan tar skada först efter 4 nätters vakenhet, känns ju bra att veta. Tack! Ha ha..

Har varit ute på tur med mamma och pappa. Åkte mustang ut till Bolmsö, Hånger, Värnamo, Forsheda.. Blev en bra runda till slut. Väldigt trevligt förutom att jag redan i Bolmsö va kissnödig som en tok! Kan säga att toaletten var mycket inbjudande när vi rullade in på uppfarten till huset..

Är lite smått orolig för min katt. Hon är nästan lite förlamad i bakbenen och svansen. Äter dåligt, har gått ner i vikt och är extremt tillgiven. Vi har spanat lite på nätet och misstänker vingelsjukan.. Ska ringa veterinären på måndag. Fick inte tag på dem i fredags så jag hoppas på bättre tur nu.. Har matat henne med lite torrfoder och nu ligger hon och sover nerbäddad i sängen.. Dessutom sov hon hos mig hela morgonen, så varmt och mysigt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0