Inte sjuk nu..!

Usch, vaknade upp med en sprängande huvudvärk, ont i halsen och slö som bara den. Svininfluensa?! Nää, verkligen inte. Snarare fågelinfluensa så mycket som jag kacklar.. Ha ha.. Ytterligare ett prov på Maddes dåliga humor.

Ska snart börja packa lite. Åker till Skövde om några timmar. Måste ringa Jonas och säga ungefär när jag kommer också, annars flyger han säkeligen iväg på annat håll. Han är en upptagen man den där Jonas :)

Igår var jag hos Micke. Han va såå snäll och laddade ner Twilight åt mig. Edward Cullen är ju fantastiskt snygg! Läckerbit... Hämtade (och körde ut..) Knoddas och Albin på Chaparall också, de firar sin sista semestervecka nu. Micke fick köra på Svensson och hans vänner istället. Så vi körde fulla bilar båda två..

Här har vi mannen, myten, legenden. Edward Cullen i Twilight..


Mmmm..

Kommentarer
Postat av: Pauline

visst är han snygg :D

2009-08-05 @ 12:30:04
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0