Jag ska flytta!

Okej, en kort update :)

Sitter på jobbet, har det fint! Strukit den största högen tvätt jag någonsin har sett :P Inget roligt på tv:n så jag satte mig här en kort sväng. Ska snart göra min kompanjon sällskap.

Förresten, jag har inte berättat en sak..! Jag ska flytta! De flesta har kanske redan läst det på facebook, men det är bäst att go public med nyheten! Min familj har köpt ett hus nere vid Vidöstern. Ca 4 km från Värnamo mot Hånger till. Egen brygga och super fin trädgård. Huset är litet och i behov av renovering men helt underbart ändå! Känns redan som en hit! Får tillträde den 1 september så det är inte långt kvar.. So nice!

Nu måste jag vara social.. See u babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0