Jobbar..

Nu sitter jag på jobbet.. Har tagit med min bärbara så att jag får lite sällskap mellan 3 och 7 då sällskapet försvinner till ett annat äldreboende.. Har laddat upp bilder som en tok idag, har ju varit riktigt kass på det de sista månaderna, men nu så.. Kolla på bilddagboken så får ni er en rejäl överraskning! Ha ha..

Idag har jag tagit det rätt lugnt. Har sytt lite på alla dynor till den fina husvagnen.. Har två stora kvar och några gardiner. Är jag på g imorgon så kan jag nog få det mesta färdigt :) Är lite sugen på att bada imorgon också, vore såå skönt! Men men, få se vad som hinns med! Ska fixa bilder på den nya pärlan också så att ni får se vagnen innan vi drar till Kiviks marknad..

Ska vara lite social nu, kanske uppdaterar lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0