Lista..

Okej. Eftersom jag idag (igen..) inte har så mycket att göra på jobbet så ska jag göra en liten lista på saker jag måste/vill göra innan jag dör.

Jag ska..

..gå klart en utbildning och skaffa mig ett jobb som jag trivs på.
..åka till indien, kina och australien.
..ta mc-körkort.
..fixa ett dykarcertifikat samt dyka på ett vrak.
..lära mig att, hjälpligt, skruva med bilar.
..bli riktigt vältränad.
..bli bättre på att laga mat.
..bli en mer hjälpsam människa.
..försöka gå minst en promenad om dagen.
..lära mig att säga nej utan att få dåligt samvete.
..åka till USA och gå på disneyland.
..göra en roadtripp utomlands.
......

Ska fortsätta på min lista en annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0