Passa er, nu övningskör jag!

Vilken härlig dag det blev. Skulle bara ut och åka med farsan i Mustangen en liten sväng men det slutade med att jag fick övningsköra på motorcykeln i 2.5 timme :) Störtskönt! Åkte låångt.. Först till Lagan, sen Rydaholm, Bor, Burger King i Värnamo (mjukglass) och sen tillbaka till Forsheda. Sen var det bara duscha, äta och iväg till jobbet. 

Nu sitter jag här. Ovanligt lugnt, likadant som igår. Känns konstigt.. Har strukit all tvätt, haft lite sällskap och snart ska jag gå och göra mackor..Sen blir det chill framför tv:n eller datorn om ingen vill ha hjälp förstås. Går lite rundor och spanar lite då och då också..

Här har ni förresten två bilder på mig och mammas pärla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0