Sitter på jobbet..

.. och gör egentligen ingenting just för tillfället. Ovanligt lungt just nu.. Oftas brukar det vara fullt upp mellan 22-02 och sedan lugna ner sig något, hoppas att det inte blir tvärtom utan håller sig lugnt resten av natten. Har en del kort jag skulle vilja ladda upp och ett brev att svara på så en lugn natt hade passat mig perfekt!

Lagade lite mat innan. Kycklingwok, blev rätt gott faktiskt. Får nog börja laga lite mer mat där hemma, det känns att man inte har gjort överdrivet mycket i köket på länge. Det är nackdelen med att bo hemma, man blir rätt bekväm av sig.. Får bättre mig på den punkten!

På tal om hem. Mamma och pappa har gjort ett fantastiskt jobb när jag har varit borta. Rensat, slängt och städat hur mycket som helst. Det är kanonfint nu, så på torsdag kommer dom och tar kort sen får vi hoppas att det finns någon som vill ha vårt "lilla" hus.. :)

Nu ska jag vara social med tv:n och dricka lite saft. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0