Snart, snart..

Sista natten på ungefär en veckas tid. Jag ska äntligen få ha semester! Känns såå skönt att få åka iväg lite.. Ska till Kiviks marknad med Hampus, Kim, Mattias, Fanny, KP och Kurtsson. Hoppas på några fina dagar med sol och trevligt sällskap. Kommer vara mysigt att gå runt bland alla marknadsstånd, förhoppningsvis har dom sockervadd någonstans :)

Har rensat ut massor bland mina gamla saker hemma. Hittade gamla kort som jag har kollat på idag. Skickade iväg ett till Micke och ett till Hampus som va lite roliga. Kortet på Micke är taget på Forshedadagen år 2001! Fatta.. Det är länge sedan vi lärde känna varandra nu. Han är en av de personer som känner mig bäst. Även om vi bråkar lite då och då så finns han där i alla väder, det betyder massor! 

Tror inte att jag kommer att uppdatera så mycket under veckan, men nu vet ni att jag befinner mig någonstans i Skåne, i en fin husvagn fullpackad med roliga människor, gott dricka och bra musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0