Bilder från midsommar..

Nu har jag kommit hem från veckans buggkurs! Lika roligt som vanligt, om inte bättre! :) Har lyckats med en hel del "svårare" turer och det känns jäkligt bra. Claes har hjälpt mig massor, han kan verkligen föra en tjej den killen! 

Tänkte lägga ut några bilder från Midsommarafton också. Så here we go..


Här har vi Anna, Christine och Claes.


Anna, Christine och Claes bara slappade och drack öl medans de båda Maddorna fick paddla på och styra. Fusk :P


Madde docka intill land. Hon har sin egen stil!


Kalle, jag och Claes innan vi käkade sill och potatis. Fick dessutom jordgubbar med glass till efterrätt, underbart gott!


Christine, Joel, Madde och Peter höll igång in på natten..


 Kalle och Anna och Jag och Claes dansar foxtrott.. Så himla roligt! :)

Nu har ni fått se några glimtar iallafall.. Hade en super helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0