Dance, dance, dance...

Sitter framför datorn och gäspar lite.. Blev lite sov morgon men sen har det varit  full fart. Har kört mormors gamla staket till tippen och sen åkt runt och fixat med fälgarna till den nya coopern. Nu blir det nog att börja städa garaget, tror jag. Har även varit uppe på dagiset och lämnat in nyckeln och postat lite brev till skolan så jag har fått mycket gjort på kort tid!

Igår var jag på buggkurs, underbart! Att man kan bli så glad av att få röra på kroppen. Tänkte åka till Fröjden i Jönköping och bugga imorgon, super nice! Claes har lovat mig att lära mig några snygga moves och han lyckades nästan på kursen i igår. Jag hänger inte riktigt med i takten alla gånger, men det kommer säkerligen! Jag vill, kan och måste :)

Nu är lunchrasten slut, dags att jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0