Fett kass, jag vet!

Sorry. Börjar bli en ovana att glömma bort att uppdatera. Har haft fullt upp som vanligt (alltid fullt upp!)

Helgen har iallafall varit nice. Jobbade som en dåre torsdag och fredag (både dag och natt, sov sammanlagt 3 timmar) men på fredagskvällen kopplade jag av hemma med pappa. Vi lagade lite mat och tjatade i soffan. När mamma kom hem så drog jag in till stan och spelade Guitar Hero hemma hos Niclas. Jonas och Jörgen va också där och lirade, riktigt roligt. Va rätt grym på bas efter ett tag, trummor funkade också bra. Dock va det bara Jonas som vågade testa micken, cred till dig :)

Igår kom Jonas ner från Skövde och hälsade på. Åkte till Chaparall och träffade lite kompisar på kvällen, kallt men kul! Han åkte hem för en liten stund sen så nu har jag inget att göra.. Har faktiskt varit och röstat idag, vilket jag tycker att alla borde göra! Lever man i en demokrati ska man värna om sina rättigheter! Så det så..

Förresten. Har skickat in papper till länsstyrelsen så snart får jag övningsköra med motorcykel igen. Pappa säger att jag ska köra Buell men jag tar hellre mammas HD, har lite svårt att nå ner till marken på Buellen med mina små korta ben. Men det löser sig alltid, är inte så orolig! Ska plugga lite teori också.. Suck!

Nu får det räcka för stunden. Ska jobba en del denna veckan också (ett till dag och natt pass..) men jag ska försöka uppdatera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0