Första dagen på Soläng..

.. eller ja, har ju varit där en hel del innan så första dagen på sommarschemat kanske stämmer bättre.. Idag jobbade jag från 7-13, super nice tid. Imorgon jobbar jag likadant och sedan till 15.30 på torsdag. Torsdagkväll åker jag och systeryster till METALTOWN! Hell yeah!

Har i vilket fall som helst haft en jätte trevlig dag. Jag trivs kanon på Soläng, det absolut bästa äldreboendet! Fick ta en promenad i det underbara vädret och prata lite med de andra som jobbar där. Super!

Nu blir det nog till att steka i solen en lite stund innan pappa kommer hem. Sen får jag nog måla eller städa garage eller något liknande. Skulle behöva putsa lite på min röda pärla också.. Men först: sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0