Internet på jobbet, wonderful!

Sitter på jobbet och myser. Är väldigt nöjd att jag tog med datorn så att jag får lite extra underhållning nu när alla Twilight böckerna är utlästa! Skönt att kunna chatta med lite kompisar och spana runt på nätet. Behöver snart köpa mig en ny mobil, har lånat en av Niclas med högtalaren funkar inte på den och det är inte praktiskt att prata i headset hela tiden. Kanske skulle försöka ta tag i det nu i natt..

Körde min vackra kusin till balen idag. Putsade lite på Mustangen så att den blänkte fint i solen.. Får lägga ut lite bilder sen när jag kommer hem och sovit några timmar.. Hon hade lätt den finaste klänningen, så himla fin! Dessutom har hon varit utomlands och fått fin färg så hon såg ut som en liten docka, jag var såå stolt!

Nu måste jag göra lite ostmackor och varm choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0