Kort update..

Har inte haft tid att uppdatera förrän nu.. Midsommarhelgen har varit kanon! Var ute och paddlade med massa buggmänniskor, åt sill och potatis, spelade brännboll och kubb, grillade, drack cider och öl, buggade i mängder och hade riktigt roligt! Midsommardagen va lite lugnare, va hemma hos Claes och dansade lite (har lärt mig en hel del nytt faktiskt). Hälsade på hans söta små hundar också, såå mysiga! På kvällen grillade vi och sen åkte hela gänget till Seghalla och där dansade vi som fan hela kvällen. Benen är fortfarande som spaghetti! :)

Idag har jag bara tagit det lugnt. Fixat i källartrapppan och kört på pappa. Strukit lite tvätt och ätit god mat. Nu ska jag in till stan och fixa naglarna, så nice! Ikväll blir det buggkurs och senare i veckan är det METALTOWN som hägrar! Underbart!

Nu måste jag byta om lite.. Bilder från midsommar kommer antingen senare eller en annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0