Oh my..

Hela huset är invaderat, belägrat, fullproppat av pappas HR elever. Slutade jobba redan halv 12 idag och kommer hem till ett invaderat hus, härligt! De har börjat grilla i trädgården och halva klassen sitter framför projektorn i källaren och kollar på film. Rätt lugnt ändå, ska försöka hålla mig ur vägen var det tänkt..

Soft dag på jobbet också. Två av ungarna har fyllt år och då ska det ju bakas muffins för att fira. Det blev alltså muffinsbak x2 för Maddes del. Ungarna ville promt och bestämmt bara baka med mig! Ha ha.. Jag slapp ju vara ute i regnet iallafall! :)

Ikväll blir det förmodligen buggkurs. Dock har jag förbannat fullt upp i veckan så jag har planer på att skippa den och ta tag i andra viktigare saker. Men det är ju såå roligt och man missar mycket på en gång så jag måste ha en ordentlig överläggning innan beslutet fattas :)

Grillning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0