Semester!

Från och med nu har jag en och en halv veckas semester på G, underbart! Om de inte ringer från jobbet och någon är sjuk vill säga.. Så nu sitter jag och håller tummarna för vackert väder!

Idag har jag jobbat nästan hela dagen. Slutade först kl 17 och då var det bara att börja putsa på bilen. Hade bestämt det redan igår att det var dags för tvätt och vaxning, har jag inte spikat både tid och datum så blir det aldrig av. Dock regnar det som fan så bilen lär bli skitig lika fort igen. Typiskt!

Har varit i garaget med pappa och Kothe också. Hans lillebror tar studenten imorgon så han ska låna en C5:a. Den är i toppskick just nu, både tvättad, vaxad och polerad! Loveli..

Nu måste semestern firas, glass?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0