250 bullar och ett förlorat vad..

Nu är det snart dags att sova igen. Har tillbringat kvällen hos Kim och bakat 250 vaniljbullar, fattar ni hur många det är eller? Kan ju säga att det var rätt varmt i köket när ugnen hade fått köra på 250 grader i några timmar. Men bullarna blev goda och vi hade roligt, så jag är nöjd!

Lika nöjd är jag ju inte över det förlorade lets dance-vadet. Imorgon ska jag alltså mjölka kossor på kvällen, så är ni i närheten av Hånger kl 15-18 imorgon så får ni gärna komma in och säga hej! Fan också.. Tycker ju i och för sig att det är rätt kul att gå runt i ladugården och hjälpa till lite, men jag gillar INTE att förlora! Det är bara att bita i det sura äpplet..

Tänkte gå en sväng på marknaden imorgon också, det va väldigt länge sedan så det ska bli riktigt roligt!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0