Allt som allt..

Idag är jag trött som en litet as. Har inte sovit varken mycket eller särskillt gott. Men som alltid överlever jag ändå!

Igår var jag på Jeepträff på Värnanäs med Hampus och hans Cherokee. Körde fast några gånger och bilen blev väldigt skitig. Men roligt var det och jag gör det gärna fler gånger! Gillar att åka runt i skogen med massa roliga och glada människor i bilen, härlig stämmning och massa frisk luft.

Senare på kvällen var vi och käkade hemma hos mina föräldrar. Brorsan har varit här hela helgen, dock har jag inte hunnit träffa honom så mycket som jag skulle velat.. Efteråt åkte vi till McDonalds och åt glass ihop med Kim och Mattias. Hade en väldigt bra kväll allt som allt..

Nu ska jag vila en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0