Bort med all snö!

Usch, jag avskyr all denna hemska snö som har lagt sig på marken. Vill ha vår, fint väder, gröna träd, massa blommor...

Det gick bra att köra i natt, det var alldeles för mycket snö och modd men det fick helt enkelt gå ändå.. Pappa och Micke kom iallafall i tid till flyget så nu är det bara att hoppas att de får en trevlig semester! Känns som om jag också skulle vilja ha lite semester. Åka bort till solen, äta god mat, dricka drinkar på kvällarna, gå ut och dansa.. Är nog en liten drömmare idag!

Har gjort lite dessert till kvällen förresten, hallonmousse med spegel. Hoppas att den smakar! Tänkte försöka lägga mig tidigt ikväll för jag är riktigt trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0