En drink för mycket..

Första blogginlägget som inte är skrivet av en helt nykter Madde.. Har kollat på melodifestivalen och druckit drinkar med mamma.. Starka drinkar måste jag tillägga.. Snurrar lite i huvudet, men roligt har jag iallafall :) Chattar med folk och skriver massa sms..

Har drucki mango vodka med frusen mango, vodka med hallon och sprite och en drink med kiwi, gin och pisang ambon. GOTT!

Rätt låt vann förresten i melodifestivalen! Tyckte faktiskt att den var rätt svängig! Inte bra, men svängig! Tror att melodifestivalen skulle behöva lite rock, tung rock! Kanske till nästa år?! Då sitter jag framför tv:n vill jag lova!

Nu ska jag snart sova tror jag.. Kommer förmodligen ha ont i huvudet imorgon så ring inte för tidigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0