Frusen som en istapp!

Jag skulle behöva en bastu, en ångbastu eller en het dusch. Fryser som en gnu på nordpolen. Har ändå ett linne, en tunn långärmad tröja och min sommarjacka på mig. Tror tyvärr att jag har feber igen. Attans!

Hade 2 timmars rast mellan lektionerna innan så jag åkte hem, strök lite tvätt och åt super god mat. Hittade potatisgratäng och biffar i kylskåpet. Smidigt att bara värma i micro och kasta i sig innan man åkte tillbaka till skolan igen. Rätt skönt i skolan idag, eleverna är rätt lugna eftersom jag är lite krasslig. De respekterar verkligen mig, inte som lärare kanske men som kompis eller människa iallafall. Det räcker för mig, är ju inte utbildad lärare men jag gör så gott jag kan.

Nu är det snart dags för dagens sista lektion. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0