Ge mig avocados!

Har varit ute och gått en lång sväng med mamma, så himla skönt! Det börjar kännas som vår i luften, inte så kallt och jävligt som innan.. Nu sitter jag i vilket fall som helst framför datorn. Har facebookat lite och nu tänkte jag att det va bäst att skriva lite i bloggen..

Ska göra efterrätt idag också (märks det att mamma har köpt en bok med bara efterrätter i eller?!). Lite mysko recept med avocado, choklad och massa annat gott. Tyvärr är jag redan nu sugen på att äta en avocado, det är ju så fruktansvärt gott! Skulle kunna ha det till precis allt. Vissa har ketchup till allt, jag har avocado! Men jag får hålla tassarna borta för annars räcker de inte tills ikväll..

Nu ska jag softa med en bok.. Ska kolla på melodifestivalen ikväll förresten, kan kanske bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0