Jag är kass!

Förlåt men uppdateringarna går helt klart i perioder. Just nu är det totalt kasst!

Snabb resumé: Igår var jag och Hampus på bio i Jönköping. Såg män som hatar kvinnor (en FANTASTISKT bra film, oj oj oj säger jag bara!!) Fick åka lite traktor och köra gödsel innan dess också. Dessutom fick jag mina naglar fixade mitt på dagen, de är nu tjocka och fint lila! Idag har jag jobbat en sväng. Sen har jag varit hos Hampus och provmjölkat 80 (!) kor, det gick super. Sen åkte jag förbi Micke på hemvägen, mycket trevligt! 

Skulle nästan kunna tro att jag har konverterat till bonde, men så är inte fallet!

Nu sitter jag och håller på att somna framför datorn. Dags att sova nu! Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0