Jag lyckades!

Efter lite vridande och donande så somnade jag till slut. Klockan var runt halv 1 så jag har gjort framsteg iallafall. Gick upp vid 8 idag eftersom jag skulle gå på stan med Kim. Försökte hitta något rosa att ha på mig på hennes fest den 4:e, lyckades hitta ett par illrosa leggins så det är ett stort framsteg iallafall. Ska bara hitta en rosa topp eller t-shirt också..

Tänkte börja laga lite mat om en kort stund. Har en katt som ligger och snarkar i knät och jag tycker det är synd att väcka honom. Sen ska jag dammsuga och stryka lite kläder. Ikväll ska jag gå på bio; Premiären av Kenny Starfighter! Hampus förlorade ett vad och är därför tvungen att bjuda mig på bio. Har ett nytt vad på gång: Vem vinner lets dance?! Jag tror stenhårt på Laila Bagge medan Hampus tror på Magnus, får se på fredag vem som går vinnande ur striden :)

Nu blir det mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0