Metaltown; Here we come!

Idag fyller syrran 17 år; Grattis till dig! Har fått biljetter till Metaltown som en tidig födelsedagspresent! YES BOX! METALTOWN! Hell yeah! Marilyn Manson, Volbeat, Disturbed, Dead by April... Underbart bra!

Nu har Jonas åkt hem efter en trevlig helg här i Forsheda. Känns tomt när han har åkt, inte lika mycket sällskap. Fast syrran har kommit hem från sin helg i Gbg med brorsan så helt ensam är jag inte. Och mamma är ju hemma också så egentligen finns det många att prata med..

Igår tillbringade vi kvällen ihop med Micke, Kim, Hampus, Mattias, Peter och Knoddas. Satt och kollade på Micke när han målade sin fina Mercedes, matt vit blir den. Topp noch! Åkte till McD och åt glass med chokladsås också, mycket gott vill jag lova! Var och tränade ihop med Jonas i lördags morse, fick lära mig många nya tekniker att använda mig av, och massa sätt att träna med både hantlar och skivstång! Härligt!

Igår fyllde Niclas 23 år; Grattis till dig också!

Nu ska jag dö en smula här i soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0