Nästa sista dagen

Sitter i skolan och har precis haft lektion, livskunskap med några 9:or. Ska strax ha lite Matte och SO, nice..! Börjar komma in detta nu, kommer känns konstigt att det är sista dagen imorgon.. Tråkigt att inte få träffa alla roliga elever, även om vissa kan reta gallfeber på en ibland!

Idag händer inte mycket. Tänkte softa lite efter skolan, typ gå en lång promenad och sedan kolla på tv eller nåt. Ska förhoppningsvis på bio med Hampus imorgon. En komedi som heter Borta bäst, hemma värst, tror jag. Reese Witherspoon är med och henne diggar jag stenhårt sen Legally Blond filmerna :) Får se hur länge Hampus måste jobba bara för filmen början 18.40 i Jönköping.. Kul att hitta på lite grejer emellanåt så att man inte bara sitter hemma!

Nu måste jag förbereda min lektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0