Nej tack!

Idag har jag varit på arbetsintervju, fick jobbet men tackade nej. Jobbet jag hade sökt var att jobba varje dag mellan 3-8.30, plus varannan lördag. Jobbet jag blev erbjuden var att jobba varannan lördag samt kanske rycka in lite då och då.. Omorganisering kallas det tydligen. Då är det bättre att bara jobba som jag gör nu, de får ringa när jag behövs.. Får söka vidare och förhoppningsvis hitta ett fast jobb snart..

Igår va jag i Ullared förresten, det blev bestämt lite hastigt och lustigt så det var bara att åka. Hittade en hel del; Tandkräm, t-shirts, chips, bilschampoo.. m.m.. Va inne på netonnet och köpte en mp3 spelare också, funkade hur bra som helst! Testade den på promenaden i morse. Vilket ljud! Köpt såna bra öronproppar också så att man kan springa ordentligt utan att de trillar ut. Perfekt! Åt lite goda nudlar innan vi åkte hem också, mycket trevligt!

Nu ska jag göra våfflor med mamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0